Post by crysonrachanwai on Mar 1, 2022 1:42:27 GMT 8
------------------------------------------
▶▶▶▶ Gymnastics Superstar ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Gymnastics Superstar IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder uendelige nøgler ▞▞▞
▞▞▞ Gymnastics Superstar 2022 version ▞▞▞
Smukt spil! Jeg tror, at det ikke er dårligt, men jeg ville ønske, at bevægelserne var frie. Jeg er nået så langt med dette spil og håber at nå 1.!!
Gymnastics Superstar رول پلیئنگ hex
Det er et godt spil, men ikke alle ting er gratis. Især de gode er jeg for ung, så jeg kan ikke købe dem
Dette er en awsome, men i dette spil fandt jeg ud af, at det også hænger. Så venligst løs dette problem. Eller andet er dette et interessant spil
Jeg er en voksen kvinde, og jeg nyder dette spil, men det er bedre, hvis du betaler for det 🤷 😏 men jeg hader, når det sætter en annonce ned, når jeg ikke klikkede på en
Grunden til at jeg elsker dette spil er fordi det ikke fryser om mig og jeg elsker at dyrke gymnastik...jeg startede da jeg var to år gammel og nu er jeg tretten år gammel så for det vil jeg give dig fem stjerner tak ✨🌈🦄
Min søster og jeg elskede dette spil indtil nu. Alt er låst! Du kan ikke gøre halvdelen af de ting, du plejede! Jeg spiller det ikke længere.
Dette spil er fantastisk, jeg er en selvlært gymnast, og jeg kan ikke gøre det så godt som enhver anden gymnastperson, men efter at have set på dette spil har jeg lært mig selv at lave nogle af trickene i spillet, det har hjulpet mig meget, så jeg tror, du skulle downloade dette er det meget sjovt og jeg elsker at konkurrere mod andre mennesker hehehehehe
Den er gud
Dette spil er designet rigtig godt. Men det faktum, at jeg skal se reklamerne for at låse op for de samme ting hver dag, er frustrerende. Jeg afinstallerede spillet på den anden dag. Overvej venligst at ændre den del.
Jeg ved, at nogle af jer måske lusket kigger på din telefon som mig, så jeg vil gøre denne anmeldelse kort. Jeg kunne ikke rigtig lide dette spil, fordi de fleste af tingene var låst, og du skulle betale en masse penge for at få dem. Det resulterer i, at du mister mange karakterer i konkurrencen.
Stop med at spille! Det var fint, indtil alle ting en dag holdt op med at fungere, nu var alle mennesker skaldede, og nogle var nøgne! Hvis du tænkte på at få dette spil så lad være.
Det ville være meget mere hvis alt var gratis. Men det er et sjovt spil.
Det er virkelig sjovt at være med i dette spil, og det er også rigtig sjovt at kunne, fordi du får lavet make-up og klæde dem op, hvordan du end vil have en kjole, ja det er bare sjovt at hvile
Ikke for dårlig kvalitet for mig. Men disse er slukket. Ikke realistisk for mig.
Pokémon UNITE Veiksmas gaed
Dette spil er fantastisk, og det kan endda få dig til at blive en rigtig gymnastiker. Du kan spille udklædning som gymnastiker, hvis du vil være rigtig gymnastiker
dette spil er fantastisk, men ligesom alle spil er alle de gode ting låst. Men det vil ske, det er et virkelig fantastisk spil.
dette spil er fantastisk. det har inspireret mig til at blive ved med at tro, at jeg en dag kan være gymnast ligesom dem i spillet. mig og min ven spiller dette spil sammen i timevis, tak fordi du lavede dette spil jeg elsker dig!
dette spil kan lide andre spil .. mange annoncer annoncer annoncer .. jeg kedede mig. klinikken har låst.. spaen og photobooth har også låst sin så dårlige, så fjern alle annoncer
Gymnastics Superstar Παιχνίδια ρόλων bwqn
dette spil var fantastisk, men du skal gøre det, hvor du kan få flere gratis ting
Jeg 😍 elsker dette spil alt det ovenstående, det har noget, jeg gerne vil have, men der er nogle, der er 🔒 🔒 og når din minifigur har brug for det, gør det mig bare sindssyg, men bortset fra det er det godt 👍 👍
Dette spil er masser af sjov og underholdning, og jeg anbefaler, hvis du elsker reality-spil. Men dette spil er latterligt begrænset, og du kan kun gå, men indtil videre uden at betale. Du kan desværre ikke låse alt op, og så snart du låser op for alle mulige ting, og det bare gentager sig igen og igen, afinstallerede jeg det. Jeg har købt ting før, og jeg modtog ikke alt, hvad jeg købte. 7 gange ud af 10 modtager du alt, hvad du har købt. Vær venligst opmærksom på det. ⭐⭐⭐
Dette er et fremragende spil, men grunden til, at jeg gav det 3 stjerner, er fordi annoncerne er latterlige, de vil bare ikke forsvinde 🙄😁
Jeg giver 1 stjerne, fordi dette spil ikke kun åbner .... Løs venligst dette problem. Jeg har lige installeret dette spil i dag. Jeg vil gerne spille dette spil ...... Venligst løs dette spil ...
Jeg kan godt lide spillet, men det ser ud til, at du kun kan få 10 på én ting ad gangen. Eksempel: Jeg har fået 10 på hver begivenhed, men ikke på samme tid. Jeg får 10 på beam, men lave 9'ere på de andre 3. Det er frustrerende.
Jeg elsker det her spil så meget, jeg kan bare ikke lide, at du skal betale for det, men det er kun for, men det er et børnespil. det var det, men det var rigtig godt. er på punkt
Jeg elsker dette spil! Bare gør det, hvor vi ikke skal betale penge for at låse op for alt. Grådig! Jeg får også tilføjelser som hvert 10. sekund! Vær venlig at gøre det, hvor jeg kan gøre alt! Jeg har slettet det, fordi det er dumt! Jeg mener 10 dollars for hele spillet! WUT! Jeg kan betale for hele spil i Play Store for kun 0,99 cent! Ingen tilføjelser eller noget. Ved ikke med nogen andre, men jeg betaler ikke 10. dollars bare for at få nyt tøj og musik og lægekontor. Jeg mener kom nu! hvem er dum nok!?!
dette spil er fantastisk! men når du spiller længe, keder du dig, og jeg har et problem med at. det er bare, at alt outfit, make-up og negle/design af negle var låst som dyr. Derfor giver jeg det 3 stjerner
Det er så sjovt og vanedannende, jeg tager det tilbage, du skal betale for de fleste ting for at komme til et andet niveau
Jimnastik Süper Yıldız Rol Oyunu hgt
Dette spil er så sjovt, men jeg ville ønske, at der ikke var så mange tilføjelser.
God app
Godt spil, men for mange annoncer, og det er irriterende, fordi du skal købe fotoshoot, klinik, spa og masser af hår, outfits og makeup. 3/5 fra mig
Gymnastics Superstar பாத்திரமேற்று விளையாடுதல் pyna
Fantastisk 😁. Men tilføjelser er irriterende. Vi ved ikke hvorfor i disse dage. spil nu er meget dårlige. Men dette spil er det værd. Spil det gratis. Fantastiske talenter. Og få venner. Få folk til at elske dine talenter. du kan gøre hvad som helst. Folk vinder mere, men prøv bare og giv aldrig op. Du vil se det bedste i dette spil. Prøv det gratis og nyd spillet og nyd muligheden for at spille et dejligt 🌹spil. Gør historien til din. Vær sød, måske vinder du. Tak skal du have. Men sørg for at elske det og giv det en 5, selvom tilføjer...
Forstod ikke formålet med spillet, hvis det gør alt for dig. Jeg mistede interessen meget hurtigt. Måske er det underholdende for småbørn. 🤷🏻♀️ 3☆ På grund af den fantastiske grafik.
Det er virkelig sjovt, og jeg elsker det. En ting, jeg ikke kan lide, er, hvor lang tid det tager at indlæse, og jeg vil vædde på, at andre har dette problem, så kan du løse det. Ellers er det sjovt.
Jeg kan ikke lide appen, fordi det tager så lang tid at downloade den, og de fleste af tingene er låst, og du skal betale penge fra det virkelige liv for at låse dem op. Jeg håber, jeg hjalp med denne anmeldelse.😃
Spillet er ok
Sådan seriøst? Alt er BETAL NU BETAL NU BETAL NU og synes godt om...så irriterende og for dig Coco play, jeg betaler ikke engang en dollar for dette spil, men hvorfor er alt ikke gratis
Jeg kan godt lide dette spil, udviklerne har gjort et godt stykke arbejde👍. Bliv ved. Men dette spil er virkelig stressende, hvis du ikke slipper af med annoncer, og folk ikke får deres belønning, når de er færdige med annoncen, og det er frustrerende. Ellers er spillet helt perfekt.
Dette spil er fantastisk, fordi det viser dig, hvordan du har tillid til dig selv for at gøre det, du elsker, men det kunne være bedre, hvis de ting, der var lukket, var åbne og gratis i stedet for at betale for dem, jeg ville gerne se det ske.
Spillet er fantastisk, men jeg ville ønske, at alt var gratis, og der var så mange annoncer, og der var flere outfits! men spillet er fantastisk, jeg har haft det i 3 år, og det er super sjovt! men annoncerne og pengene for dyre
dette er en fantastisk app, mit eneste problem er, at du skal betale for nogle ting. Ville ønske, at alt var gratis. Alt i alt er det en fantastisk app
Det skal lade dig arbejde på at låse op for de andre bevægelser og læge, spa osv. ingen vil betale for et spil, som du har downloadet gratis, og det koster for meget at låse op, jeg sletter det
Jeg mener, det er et godt spil, men ikke alle har nok eller vil bruge penge på spa eller læge, og så mange tilføjer, men alligevel er grafikken fin, og alt andet er godt
venligst bare GØR DETTE, disse er hvad jeg vil have #1 give flere pladser til tricks. #2 giv mere makeup og farvestof.#3 gør det realistisk...😑😑😐🙁
Min yngste niece elsker dette spil. Men for at være ærlig er det ikke meget af en opdatering. Måske nogle nye farver i garderoben ville være rart. Eller noget nyt i frisuren. Som den lange hestehale, der viser, om du vil lave gulvrutinen eller endda en dobbelt fransk fletning. Noget der vil gøre det mere spændende at spille.
Det var virkelig sjovt at spille, indtil omkring et lille stykke tid, hvor jeg ikke længere ville rangere op og jeg ville blive på rang 68, så blev det virkelig kedeligt, og jeg ved godt, at det ikke er fordi jeg var dårlig, det er fordi det hele er robotter , og det vil give mig den samme score hver gang.
Dette spil er et godt spil, men de er alt for mange tilføjelser. Og jeg slår min wifi fra, og det er lidt irriterende med annoncerne, så kan I venligst ændre tilføjelsesproblemet. Ty for at læse
Jeg går altid med denne app! Det er klart, at det er fantastisk! Elsker spillet! Jeg forstår, at der er annoncer, så du holder spillet gratis! Ty for at læse og FÅ DENNE APP!!!